Gràcies per aquest cap d’any especial

Nens a la neu

Quan ens van dir que podríem anar a la neu vam rebre una gran notícia. Necessitàvem més que mai sortir a la natura, renovar energies.

Alguns dels nens i nenes de la casa mai havien fet una excursió d’aquestes característiques, d’altres havien crescut i no tenien roba adequada, així que nens i educadors vam passar-nos tot un dissabte “fent armaris”, posant ordre i comprant tot el material que necessitàvem per anar en condicions a la neu: 2 parells de botes, 4 samarretes tèrmiques, mitjons i guants per tots, 2 pales per utilitzar com un trineu…

Quan va arribar el dia 29 us podeu imaginar l’emoció i els nervis: el passadís del pis era una bogeria, ple d’activitat, de coses preparades, motxilles amuntegades. A les 21 h. tothom estava ja al llit, a l’endemà ens havíem d’aixecar a les 5:00 h. per agafar el tren i aprofitar al màxim possible els temps d’estar a la neu.

Així vam aixecar-nos el dia 30, ben aviat. Ufff, van sonar els despertadors i, mig adormits, vam esmorzar una mica per anar corrents a l’estació de França i agafar el tren.

Al voltant de les 9:30h ja arribàvem a l’alberg on ens allotjaríem, així que vam deixar les motxilles, agafar el pícnic i ens vam preparar per agafar l’autobús i pujar a les pistes d’esquí de La Molina. L’arribada a les pistes va ser molt especial. Després de llogar uns trineus, vam passar-nos els dia pujant i baixant, jugant, fent boles… Tres nens, tots ells nous d’aquest any al CRAE, no havien vist mai la neu, i el més petit, de 6 anys, no s’ho podia creure, estava molt emocionat. Va ser un dia espectacular!

Quan el sol va començar a baixar vàrem tornar a l’alberg: dutxes, sopars i cap al llit. Estàvem com les T10 quan s’acaben: “Títol esgotat”. Al matí vam recollir totes les coses, vàrem esmorzar a l’alberg i vàrem baixar cap a casa per  arribar al voltant del migdia, ja que alguns de nosaltres podíem passar la nit de cap d’any amb la nostra família.

Gràcies per aquest regal, per aquest cap d’any especial, per poder gaudir de la natura i dels companys de “viatge”. Aquesta experiència ens l’emportarem sempre amb nosaltres.

Els petits i grans del Crae